Webshop

Időpontfoglalás

Helpdesk

5+5 ok, amiért érdemes kiszervezni az informatikát – I. rész

A technológia a gazdasági változások első számú katalizátora. A versenyképes vállalatok folyamatosan próbálják fejleszteni és beépíteni üzletmenetükbe ezeket a technológiákat, még mielőtt azok elavulnának, és lemaradnának a versenyben.

Ennek biztosítására életképes informatikai támogatásra van szükség. Éppen ezért minden üzleti vezetőnek fontolóra kell vennie az informatikai szolgáltatások kiszervezését, menedzselt szolgáltatások igénybevételét.

Mik azok az informatikai támogató szolgáltatások (IT support)?

Egy professzionális informatikai szolgáltató segít a hálózat, a felhasználók, a szolgáltatások és az eszközök kezelésében, amelyek szerves részét képezik a vállalat működésének. Biztosítja, hogy a szervezet hálózata naprakész legyen, és hogy technológiája zökkenőmentes működést biztosítson a vállalat minden részlegének.

Bár minden informatikai üzemeltető különböző szolgáltatásokat kínál, a közös feladatok a következők:

  • Hálózatfigyelés, -kezelés és biztonság
  • Adatok biztonsági mentése és helyreállítása
  • Hitelesítés
  • Adatok tárolása és kezelése
  • Folyamatvégrehajtás
  • Rendszerüzemeltetési- és támogatási szolgáltatások

Az informatikai szolgáltatások kiszervezésének előnyei

1. Csökkenti a munkaerőköltségeket

A házon belüli informatikai részleg képzése és fenntartása költséges, főként akkor, ha minden informatikai szakterületre külön specialistát vesz fel a cég.

Egy külsős informatikai szolgáltató megbízása viszont magasan képzett szakembereket biztosít, a belsős alkalmazottakkal kapcsolatos költségek töredékéért.

2. Csökkenti az informatikai költségeket

Az informatikai infrastruktúra telepítése hálózattal, szerverekkel, adatbiztonsági eszközökkel és számos egyéb komponenssel rendkívül költséges.

Az informatikai rendszer támogatásának kiszervezése a fix IT költségeket változó költségekké alakítja. Magyarul, csak azért fizetsz, amit használsz, ami hatalmas költségcsökkentést jelenthet.

3. Biztosítja a folyamatos szolgáltatást

Ahogy a technológia egyre bonyolultabbá válik, a hardver- és szoftverkezelés egyre jelentősebb kihívást jelent. Szükség van végpontok közötti hálózatra és az internet, az intranet és az extranet funkcionalitásának folyamatos áramlására is.

A professzionális informatikai szolgáltatók teljes mértékben és kimagasló szakértelemmel képesek kezelni az ilyen technikai kérdéseket.

Veszprémi vállalatvezetők meséltek arról, hogyan alakította át üzletüket a pandémia

4. Segít az alaptevékenységre összpontosítani

Valószínűleg minden vezető úgy érzi, hogy nincs elegendő óra egy napban az összes kihívás kezelésére. Ha az üzleti kérdések mellett még az informatikai problémákra is folyamatosan figyelni kell, az rengeteg értékes időt, erőforrást köt le (feleslegesen).

Az informatika kiszervezése lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy továbbra is arra összpontosítsanak, amiben jártasak és amiért a fizetésüket kapják.

5. Lehetőséget ad a KKV-k felzárkózására

Noha a nagyvállalatok gyakran rendelkeznek az élvonalbeli technológiák és szolgáltatások fenntartásához szükséges erőforrásokkal, a kisebb vállalkozásoknak gyakran erre nincs lehetősége, vagy egyszerűen nem éri meg nekik gigantikus informatikai beruházásokra költeni.

Az informatika kiszervezése igazságosabb piaci környezetet hoz létre, amelyben a kis- és közepes vállalkozások is labdába rúghatnak a nagyon mellett.

Ha Te is rendben szeretnéd tudni informatikai rendszeredet, vedd fel velünk a kapcsolatot

Kattints ide

it.hu