Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy ezáltal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint például felismerik Önt, amikor visszatér webhelyünkre, és segít csapatunknak megérteni, hogy webhelyünk mely részeit látogatja legtöbbször és milyen tartalmak a leghasznosabbak az Ön számára.
Telefonközpont üzemeltetés
Mit jelent a telefonközpont üzemeltetés?
- Megelőző karbantartást: A telefonközpontokat típustól függően negyedévente, félévente, évente karbantartjuk. Ez a teljes rendszer, különösen a szűrők és ventillátorok tisztítását, a telefonközpontokban keletkező hibalisták ellenőrzését, és megszüntetését, valamint a biztonsági mentés elvégzését jelenti.
- Javítást: Ha valamely funkció nem működik vagy valamelyik alkatrész meghibásodik, a hiba elhárítását a vállalt határidőkön belül.
- Változáskövetést: Költözések, névváltozások, telefonszám módosítások beállítását, új funkciók programozását, hívásirányítás optimalizálást.
Milyen reakcióidőre számíthatok?
5×8 vagy 7×24 órás rendelkezésre állást ajánlunk. Mindkét esetben két féle hibát különböztetünk meg.
- Sürgős hiba: A teljes rendszert vagy a vonalak 30%-át érintő hiba. Nincsenek bejövő vagy kimenő hívások, nem lehet átkapcsolni, nem működik a hangbemondás, stb.
- Normál hiba: minden más
Sürgős hiba esetén 4 órán belül, normál hiba esetén 8 órán belül megkezdjük a hibajavítást. Az időt 5×8 esetén munkaidőben, 7×24 esetén egyszerűen órában számoljuk. Munkaidőnek a 8:00-tól 16:00-ig terjedő időszakot tekintjük. Természetesen ettől eltérő konstrukciót is tudunk vállalni, amely előzetes egyeztetést igényel.
Miért fontos, hogy legyen üzemeltetőm/karbantartóm?
A telefonrendszer megbízhatósága teljesen más megítélés alá esik, mint az informatikai rendszeré. Ha egy cég weboldala pár napig nem működik vagy számítógépeit, szervereit időnként újra kell indítani, azt a vállalkozások többsége elfogadhatónak tartja. De ha egy telefon nem ad tárcsahangot, vagy egy céget a vezetékes vonalán nem lehet felhívni, azt azonnal súlyos problémaként értékeli mindenki.
Fontos tényező az is, hogy a telefonközpontok javítása nehezebb, bonyolultabb feladat mint egy PC hiba, és az alkatrészek elérhetősége és ára is teljesen más. Ha a hiányzó alkatrész nem áll a szolgáltatónál rendelkezésre, általában hosszadalmas feladat a beszerzése.
Vállalnak új rendszer telepítést is?
Igen. Eddig közel 10 ezer mellékállomást telepítettünk le.