Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy ezáltal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint például felismerik Önt, amikor visszatér webhelyünkre, és segít csapatunknak megérteni, hogy webhelyünk mely részeit látogatja legtöbbször és milyen tartalmak a leghasznosabbak az Ön számára.
Telefonközpont üzemeltetés
Mit jelent a telefonközpont üzemeltetés?
- Megelőző karbantartást: A telefonközpontokat típustól függően negyedévente, félévente, évente karbantartjuk. Ez a teljes rendszer, különösen a szűrők és ventillátorok tisztítását, a telefonközpontokban keletkező hibalisták ellenőrzését, és megszüntetését, valamint a biztonsági mentés elvégzését jelenti.
- Javítást: Ha valamely funkció nem működik vagy valamelyik alkatrész meghibásodik, a hiba elhárítását a vállalt határidőkön belül.
- Változáskövetést: Költözések, névváltozások, telefonszám módosítások beállítását, új funkciók programozását, hívásirányítás optimalizálást.
Milyen reakcióidőre számíthatok?
5×8 vagy 7×24 órás rendelkezésre állást ajánlunk. Mindkét esetben két féle hibát különböztetünk meg.- Sürgős hiba: A teljes rendszert vagy a vonalak 30%-át érintő hiba. Nincsenek bejövő vagy kimenő hívások, nem lehet átkapcsolni, nem működik a hangbemondás, stb.
- Normál hiba: minden más