Webshop

Időpontfoglalás

Helpdesk

5+5 ok, amiért érdemes kiszervezni az informatikát – II. rész

Cikkünk első részében bemutattuk az informatikai szolgáltatók fő tevékenységeit, illetve több érvet is felsorakoztattunk az informatikai üzemeltetés kiszervezése mellett.
Most nézzünk 5 újabb előnyt, amiért egye több vállalkozás bíz meg külsős IT szolgáltatót (amilyen az it.hu is).

6. Csökkenti a kockázatot

Kár szépíteni: minden üzleti befektetés bizonyos kockázattal jár. Kormányzati előírások, versenytársak, gazdasági körülmények és technológiák folyamatosan fejlődő palettája biztosítja ezt.
Az informatikai rendszerek támogatását nyújtó vállalatok vállalják ennek a kockázatnak a nagy részét. Specifikus iparági ismeretekkel rendelkeznek – amelyek a legfontosabbak a biztonsági és megfelelési kérdésekben. Ezzel a tudással könnyebben meghatározhatják és elkerülhetik a kockázatokat.

7. Garantálja a jogi megfelelést és az adatbiztonságot

Az adatvédelem világában nincs olyan, hogy túl biztonságos.
Az adatok megsértése elleni védelem érdekében a vállalatoknak naprakésznek kell lenniük a legfrissebb irányadó szabványokkal. A cégtulajdonosoknak meg kell kérdezniük maguktól, van-e telepítve vírusvédelem, naprakész-e a tűzfal, és hogy az összes munkaállomást és szervert megfelelően ellenőrzik-e.
A minősített szolgáltató minimalizálhatja az adatok megőrzésével járó kockázatokat, ezáltal csökkentve az üzleti tevékenységekhez kapcsolódó kockázatokat.

8. Növeli a versenyképességet

Azok a vállalatok, amelyek maguk próbálják elvégezni az összes informatikai feladatot, gyakran lényegesen többet kénytelenek költeni kutatásra, fejlesztésekre és bevezetésre. Ez két problémát eredményez a vállalat számára: magasabb költségeket és több befektetett időt. A költségek valószínűleg az ügyfelekre hárulnak, ami azt jelenti, hogy az üzlet kevésbé lesz versenyképes a termékek és szolgáltatások árát illetően.
A kiszervezett informatikával dolgozó cégek sok esetben gyorsabban hozzáférnek az új technológiához, és rugalmasabban tudnak reagálni a piaci igényekre – mindezt kiemelt költséghatékonysággal.

9. Segít a USP-kre koncentrálni

Sok induló vállalat kudarcot vall egy gyakori ok miatt: nincs egyedi ajánlatuk (USP). Ez azt jelenti, hogy nem tudják megkülönböztetni magukat a versenytársaiktól.

Kritikus, hogy az üzleti vezetők az informatikai incidensek helyett az egyedi ajánlatok kidolgozására összpontosítsanak.

Egy képzett informatikai csapat rutinszerűen tudja kezelni azokat a helyzeteket, amelyek órákat, napokat vesznek el az üzleti vezetők, szakértők drága idejéből.

10. Segít helyreállni katasztrófa után

Amikor kibertámadás, áradás, földrengés vagy más katasztrófa éri a céget, a menedzsmentre hirtelen rászakadnak a feladatok. Foglalkozniuk kell többek között munkavállalói sérülésekkel, termékveszteségekkel, biztosítási kártérítésekkel, bevételkieséssel, ügyfélkapcsolatokkal, a sajtóval és egyéb károkkal is.

Azt is látni kell, hogy egy vállalat legfontosabb értéke az adat. Egy ilyen krízisben mielőbb vissza kell állítani az adatokat, ehhez szakértelem és modern kiberbiztonsági technológia szükséges.

Összefoglalás

Az informatikai szolgáltatások kiszervezésével a vállalat felszabadíthatja értékes erőforrásait, és arra összpontosíthat, ami számít: az üzleti értékek megvalósítására. Foglalkozhatnak a marketinggel, a termékfejlesztéssel és az ügyfélkapcsolatok javításával. Bár a változás felé vezető út ijesztő lehet, a külső szakemberek felvétele lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy tanuljanak, növekedjenek és fejlődjenek.

Ha Te is rendben szeretnéd tudni informatikai rendszeredet, vedd fel velünk a kapcsolatot 

Kattints ide

it.hu